Home » , , , , » Were the World Mine (2008) Komedie Film

Were the World Mine (2008) Komedie Film

Film Full Were the World Mine i HD-kvalitet. Komedie Film Bedste Were the World Mine i HD-format. Film Topp Were the World Mine i beste Videoformat. Amerikansk Komedie Film Were the World Mine i høy kvalitet. Goede Komedie Film Were the World Mine i HD-video.


Du vil observere ultimate beskrivelse of Were the World Mine under:
  • Opprinnelig tittel : Were the World Mine
  • Filmtittel i ditt land : Were the World Mine
  • År med film : 2008
  • Filmer sjanger : Fantasy, Music, Romance,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2008-06-24
  • Selskaper av film : Speak Productions,
  • Landene film : United States of America,
  • Språket i filmen : English,
  • Filmens varighet : 95 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 6.6
  • Youtube-ID av filmen :
  • Oversettelse av film : EN,DE,RU,IT,HE,HU,NL,EL,BG,
  • Filmaktører :Judy McLane (Donna), Nathan Geist (Boy of Cute Couple at Fair (uncredited)), Tanner Cohen (Timothy), Wendy Robie (Mrs. Tebbit), Zelda Williams (Frankie)

0476991

Were the World Mine metode for å bli film utskilt av Speak Productions, hvem ha en som følger med a beskrivelse av filmen er "If you had a love-potion, who would you make fall madly in love with you? Timothy, prone to escaping his dismal high school reality through dazzling musical daydreams, gets to answer that question in a very real way. After his eccentric teacher casts him as Puck in A Midsummer Night's Dream, he stumbles upon a recipe hidden within the script to create the play's magical, purple love-pansy.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste øreforstyrrende lydkvalitet og gi hovedrolle skuespillere.

tiden jeg først finn ut om denne filmen er jeg ikke helt sikker på underholdende en av idé eller ikke. Etter å ha sett det Det er å fortelle vi virkelig liker. Jeg anbefaler denne filmen for folk som setter pris på sjanger Fantasy, Music, Romance, . som mulig se det gratis bare ved rett og slett bare klikke som og registrer deg, regne med se ultimate nyeste filmtitler gratis.

... Film Francuski Komedia Were the World Mine i toppkvalitet 1080p ....




Director : Tom Gustafson
Visst, nå du kan vise film involvering Were the World Mine 100 % lengde og få de lenke til dette flick Were the World Mine i høykvalitetsvideo.


Tags: gay, homophobia, musical, high school, independent film, gay relationship, school play, lgbt child, love potion, shakespeare's a midsummer night's dream,

You've just seen the movie categories Comedy / Drama / Fantasy / Music / Romance titled Were the World Mine (2008) Komedie Film. You can bookmark this page with the URL https://komedieromantikkfilm.blogspot.com/2016/11/were-world-mine-2008-komedie-film.html. Thank you!
Were the World Mine (2008) Komedie Film 910109.
Share this article :
 
Copyright © 2018. Komedie Romantikk Film - All Rights Reserved